четвер, 1 березня 2012 р.

Весна уже поруч

Хотіла зробити якусь легку весняно-настроєву листівку. Але щось довго творилася в мене ця листівка.
Все ніяк не могла підібрати папір з наявного. Зрештою, вибрала такі. Оскільки машинки не маю, то зробила дірочки голкою, і ниткою зробила отакий зигзаг.


Квітку зробила з паперу, затонувала чорнилом, краєчка іншим кольором. В центр приліпила півперлинку.



За таким же ж принципом зробила листочки.



Потім виштампувала слова та вирізала прапорець. Прикрасила збоку перлинкою, та приклеїла на пінній стрічці.


І ось що вийшло в самісінькому кінці.


Чесно кажучи, щось не дуже я нею задоволена. Ну щось бракує їй. Чи то мереживо по краю дати, чи то я щось собі вигадую...

P.S. Щось ніяк не виходить в мене нормально сфотографувати листівки((

Але все ж візьму участь в конкурсі від Зроби Сам(а)






2 коментарі:

  1. гарна листівка. мені дууже подобаються прошиті. але так акуратно руками в мене не вийшло б.

    ВідповістиВидалити
  2. а я тицяла голкою під лінійку - кожні 3 мм. а нижній ряд вже посередині між верхніми пробивала. а потім швидко ниткою зробила і все

    ВідповістиВидалити