вівторок, 6 березня 2012 р.

Валентинка, пост із запізненням)

Брала я участь в конкурсі валентинок на Дівочих посиденьках, а оскільки було прохання листівкою не  "світити", то ж показую її тут аж тепер.




Цю валентинку я зробила для свого коханого. Він дуже любить зелений колір, то ж, не роздумуючи, я використала саме ці кольори в листівці. Люблю стиль Clean&Simple, то ж старалася в такому стилі і витримати листівку. Робила її з натхненням, а часу загалом мабуть не більше 40 хвилин на неї потратила. Серця вирізала вручну, та наклеїла на об"ємний скотч. Краєчка я затонувала зеленою штемпельною подушечкою, такого ж кольору що і виштампувані слова на листівці. Папір для сердечок використовувала із набору Papermania Capsule Collections By Tina Higgins - Verde від Docraft, штампи від Штампувальні та чорнило від ColorBox.

А ще вона виграла в конкурсі як вибір спонсора. Але головним переможцем конкурсу була Soniachna

А ось це мій приз - набір паперу 15х15, брадси, і набір штампів


5 коментарів:

  1. Листівка дуже стильна! А я здогадалася, хто автор:) Вітаю з перемогою!

    ВідповістиВидалити
  2. дякую за вітання. а за чим здогадалася?

    ВідповістиВидалити
  3. Касю, нема головного переможця в наших конкурсах. Є два рівносильні переможці. ;)
    Листівочка чудова!! Вітаю з перемогою!

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую Лілі за уточнення:) Направду, я тримала твою листівочку в руках - вона ще краща ніж на фото!!! Молодчинка!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Очень интересная задумка! Красиво получилось.

    ВідповістиВидалити