вівторок, 17 листопада 2015 р.

Давненько я тут не була, але ось я знову! :-) І трішки про планувальники

Давненько я тут не була; якось так сталося, що я трохи занедбала скрапбукінг. Причини банальні - робота майже не лишала часу для натхнення. Але без рукоділля я не можу. То ж вирішила я потихеньку повертатися у цю сферу). 
Відверто кажучи, кардмейкінг не моє. Для себе я не бачу тут практичного застосування. Багато дівчат на цьому заробляють, і це круто. Але я люблю свою теперішню роботу і розумію що це хобі я не зроблю своїм заробітком. А робити листівки тільки для того, щоб робити і брати участь в челенджах - не то. Для друзів на ДН - це не так вже й багато вийде. Створювати сторінки і сторібуки - це вже краще. Все-таки це пам'ять. Але тут треба трохи засісти і в принципі в мене вже є багато матеріалу для того, щоб створити декілька тревел-альбомів.
Але нещодавно мою увагу привернула така річ як планування. Воно стає все більш популярним, і є дійсно практичним і таким, де можна застосовувати свою фантазію щодня. І багато часу не потребує. Усе що треба - це блокнот і все для декорування. Можна декорувати сторінки, можна декорувати сам блокнот з допомогою аксесуарів як от закладочки, конвертики, скріпки. Можна створювати і декорувати сегрегатори, щоб відділяти сторінки різні за функціональністю.
До речі, на днях зроблю відеоогляд планувальника від Kikki.K. І зустрічне питання - вам цікаво буде прочитати огляд планувальників як таких?
А у вас є планувальник?


Немає коментарів:

Дописати коментар