понеділок, 5 листопада 2012 р.

Сторінка Alps для блогу ArtClubUA

Маю тепер досвід і дизайнерства сторінок. Запросили мене зробити дизайнерську сторінку за скетчем Яни Смакули для блогу ArtClubUA. Довго-довго я вибирала фото, але все ж вибрала - це була фотографія зроблена на горі Дос дель Сабйон, на яку ми добралися фунікулером.



Лист я викорислала з колекції від Amy Tangerine Ready Set Go, підложки під фото від MME, спрей sailboat blue від Ranger, наклейки від Echo Park, MME, Amy Tangerine. Funivie Pinzolo - це картка на фунікулер в італійському селищі Пінцоло, де я була цього літа. Спреїла на маску від Studio Calico.
Ось іще трішки дрібниць поближче.


Дуже мені сподобалися такі маленькі товстенькі наклеєчки від Amy Tangerine.


Штамп дати показує коли це було сфотографовано. А стрілка показує де пригоди і відбувалися - у Альпах.

А ось сам скетч

3 коментарі:

  1. треба збирати квиточки, бачу можуть знадобитись:)

    ВідповістиВидалити
  2. обов"язково! це ж така пам"ятка, отак взяти сторінку, і глянути не тільки на фото, а й квиточки які купували, чеки з кафешок в яких сиділи, паперові браслети з таборів чи дискотек. В цьому якраз і прикол - я скраплю подію, і такі деталі тільки роблять потім спогади яскравішими.

    ВідповістиВидалити
  3. Така класна сторінка! Дуже сонячна й радісна! Супер!

    ВідповістиВидалити