вівторок, 18 вересня 2012 р.

Сторінка Yummy

Продовжую я скрапити фото, і цього разу вирішила я використати скетч від Яни Смакули у блозі Артклуб Шпаківня.
Фото я взяла, яке зробила на день народженні свого хорошого друга, ми тоді сиділи у Mons Pius у Львові, їли смачнезне мясо, попивали смачнезне пиво і взагалі релаксували. Валєра як завжди дуже фотогенічний для фото. Артист він у мене)))


Основа - This&That Graceful. Останнім часом в основі в мене тільки їх папір, на жаль поки чекаю на інші. На підложку під фото взяла останнім часом просто мій улюблений Basic Grey колекція Wander 15х15.

Тег я забризкала своїми новими спреями від Tattered Angels - Scarlet та Lime Twist. І наклеїла на нього літери теж з колекції  This&That Graceful.

Листочок з Bingo від K&Kompany, баночка - вирізка з листа відAmerican Crafts Dear Lizzy.

А фішки від Pink Paislee колекція Nantucket.

Коли сіла за сторінку, то так туго пішло чогось мені. Ну геть не лізла фантазія. А вчора якось так на одному подиху все швиденько зробила, що аж сама здивувалася)))

А ось і сам скетч.


4 коментарі:

  1. клас!!! така яскрава і дуже позитивна сторіночка ))

    ВідповістиВидалити
  2. Здорово, такая веселая страничка получилась ))) Спасибо, что творите вместе с Арт Скворечником)))

    ВідповістиВидалити
  3. дуже позитивна сторінка )
    Арт Клуб

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже класна сторінка! Відчувається, що на одному подиху роблена!

    ВідповістиВидалити