пʼятницю, 7 вересня 2012 р.

Не скраповий допис. Трішки про Італію.

Сьогодні у мене для вас зовсім не скраповий допис. Хочу трішки поділитися своїми враження про свою відпустку в Італії. Можливо комусь знадобиться.
Зараз я можу сказати: я закохалася в Італію. Це направду красива країна..Більшу частину відпустки ми провели на півночі, там моє серце й залишилося. Думаю іще не раз ми туди поїдемо.

Летіли ми літаком Львів-Тревізо(Венеція). Доволі дешеві квитки( в дві сторони нам зі всіма податками вийшло майже по 800 гривень/людина), хоча нещодавно Віззейр відкрив маршрут Львів-Мілан, де квитки ще дешевші.
Прилетіли ми у Тревізо, і відразу ж поїхали в Трієст. Дороги там до речі платні. То ж якщо їдете своєю машиною, варто на це зважати. Але дороги там надзвичайно хороші. Попри трасу часто є так звані автогрилі)) Там можна недорого перекусити, випити кави чи капучіно і поїхати далі.
Трієст красиве місто, там є просто красивезний парк Мірамаре. У парку є замок-музей, із доволі багатою експозицією. А стоїть він на скелі біля моря. Чимось мені нагадав Ластівчине гніздо у Гаспрі.
Побувши там день, трішки покупавшись в морі, поїхали ми в Венецію. Поставили в Местре на стоянці машину,  і в залізничній касі купили квитки до Венеції. Компостувати їх треба в автоматі на пероні. Хвилин 15 в такій доволі заповненій електричці - і ми вже на вокзалі у Венеції.
Дехто каже що там смердить. Нам нічим таким не пахло. Буває і у Львові смердить гірше(((.
Якщо чесно, я трішки розчарована Венецією. Так, красиве місце, там можна довго блукати вузькими вуличками(деякі шириною лише в плечистого мужчину). Але дуже вже там людно. Я не прихильниця натовпів, то ж там я скоро почувалася вже втомленою і хотілося звідти втекти. Якщо й їхати туди - то краще весною, коли тільки-тільки потепліло, чи осінню, коли ще трохи тепло.
Загалом Венецію можна легко обійти за день всю. Гондолу ми не наймали - надто дорого(80-100євро за год.). Ми взяли просто один квиток на вапоретто - це такі річні трамвайчики. Квитки(1 квиток коштує 7 євро) на трьох нам видали карткою, яку треба було провести біля особливого сканеру, що стояв біля зупинки. Якщо плануєте там провести довше ніж день, варто взяти квитки на 24 або 36 чи 48 год - їздити по них можна скільки завгодно. Дійсні лише той час. Ми сіль на кормі, і добрих хвилин 20-30 їхали по Гранд Каналу назад до вокзалу.
Після Венеції ми поїхали нарешті на Північ. Отам ми дійсно відпочили. Гори, чисте гірське повітря, малолюдно)) Жили ми у наших друзів. Атракцій там значно менше, ніж у великих місцях, проте там красиво і там можна відпочити від гамору великого міста. Містечко само маленьке - всього 600 постійних жителів. Проте це туристичне містечко, і багато готелів там є. Містечка, а навіть радше села, розміщені доволі близько один від одного: півкілометра - і ви вже в сусідньому селі. Ми частенько їздили в сусіднє село велосипедної дорогою - вона у них окремо йде, і там можна йти лише пішоходам і велосипедистам. Пролягала вона біля річки, то ж катаючись там отримуєш купу задоволення. Приємно, що там нема комарів. Мене вони вічно гризуть!
А ще там просто неймовірно красиві гори! Ми підйомником піднялися на один лижний спуск, і далі собі вже блукали горами. Там усюди вказівники, то ж заблукати складно.

Підйоми зі спусками на два підйомники вийшов нам в 11євро. Теж дають картку із штрихкодом, яку ти компостуєш у автоматі, щоб пройти до самого фунікулеру.

Піднявшись, можна побачити місцевих корів.)) Їх молоко кожного ранку привозять вниз до села, і його можна купити в молочному автоматі. 1літр - 1 євро))) Воно в них так не скисає на кефір як в нас. Зразу робиться поганим. Пояснили нам, що там нема таких бактерій, як в нас. Тому краще його пити скоро)))
Поїздили ще по озерах. Дуже красиве озеро Lago di Tenno, по дорозі в місто Ріва дель Гарда. Берег там неглибокий, форель плаває))) Єдине що дно з гострого каменю, тому тільки в спецвзутті плавати.
Дуже красиве місто і Ріва дель Гарда. Гарда - власне веееелике озеро. І дуже глибоке. В роки Другої Світової німці там випробовували підводні човни. Ми тоді якраз потрапили на вітрильні змагання. Був і український прапор там))

А в останній день ми, зібравши речі, покупки і сувеніри, рушили назад в Тревізо. Довелося нам спершу їхати автобусом до Тренто, а звідти вже можна було залізницею їхати. Щоправда з пересадками, прямого рейсу не було. А з залізничного ми швидко доїхали автобусом і до аеропорту. Пару годин - і ми вже пройшли всі контролі і чекали на посадку. P.S. duty-free там зовсім не фрі. Ціни високі, то ж якщо хочете купити каву або солодощі - купуйте краще в місцевих магазинах.
Як нам файно не було в Італії, проте коли ми сіли у рідному Львові, ми були щасливі, що повернулися до своїх рідних. В гостях добре, але вдома найкраще))